O nas

Co oferujemy?

Specjalizujemy się w organizacji imprez wspierających działania naszych klientów tj. konferencje, targi, imprezy integracyjne, wieczory tematyczne podczas, których nasi klienci świętują wprowadzenie nowego produktu na rynek, urodziny firmy, zakończenie ważnego projektu i wiele innych. Zapewniamy wybór odpowiedniego materiałów i miejsca, niebanalne motywy przewodnie, ciekawe pomysły, profesjonalnych konferansjerów, oprawę aktorską, kabaretową lub muzyczną, obsługę – dobór hostess, animatorów, fordanserek. Naszym nadrzędnym celem jest stworzenie kompleksowego produktu poprzez kreację, aż po pełną realizację powierzonych projektów. Od tradycyjnych form, po nowatorskie, unikatowe koncepcje, które w trafny sposób spełniają oczekiwania naszych Klientów.

Kim jesteśmy?

Powołaliśmy do życia AmazingEvent w 2005 z myślą o tworzeniu niekonwencjonalnych event’ów dla firm działających w sektorze biznesowym. Jesteśmy jedną z największych firm działających w branży event’owej w Polsce, ale również poza granicami naszego kraju osiągnęliśmy już pierwsze sukcesy! Ważnym atutem naszej firmy jest fakt, że korzystamy tylko i wyłącznie z własnego sprzętu, dzięki czemu jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych imprez i niezawodności naszego sprzętu, co pozwala nam na bezkonkurencyjność w kategorii cen w stosunku do jakości usług. Dysponujemy własnym sprzętem wystawienniczym, multimedialny, nagłośnieniowym, oświetleniowym, scenografią, dekoracjami, oraz sprzętem team-buildingowym. Współpracujemy zarówno z dużymi korporacjami jak i mniejszymi firmami. Wielokrotnie z naszych usług korzystały również agencje event’owe. Zapraszamy do podjęcia współpracy z AmazingEvent.

dane kontaktowe

Amazing Event

506 161 590

biuro@amazingevent.pl

ul. Nowolipki 90
00-160 Warszawa

Działamy na terenie całej Polski!

formularz kontaktowy >>

ostatnia realizacja

  • Typ eventu: Konferencja & Gala Dinner
  • Liczba osób: 250
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Opracowanie koncepcji: : AmazingEvent

zobacz więcej >>

Opinie